FANDOM

Założony przez Ivo Robotnika, na początku miał niewielu użytkowników takich jak: Angel590,Ivo Robotnik,SilenceSilence,Wpierdol, kosmicznydres czy StickMans.Po kilkunastu dniach istnienia czatu jego założyciel zarządził masową rejestrację.Obecnie czat ma dużo więcej członków i jest tam nieustanny spam. Aktualnie administratorami czatu są: Wpierdol, StickMans, derekq

Członkowie:

Ivo Robotnik-Założyciel czatu, na początkach jego istnienia udzielał się bardzo dużo i ciągle coś korygował. Niestety niedługo później zamknął konto na komixxach a wkrótce potem przestał się udzielać najpierw dając jednak prawa administratora Angel590. Jest masterem na komixxach. Wznowił konto

Znany jest także jako ASShole. Jego ulubione słowo to 'zlul'.

Derekq-Master na komixxach. Ma na wiele ciekawych i zabawnych prac, na początku robił patyczaki i korzystał z szablonów ale potem wyrobił własny styl, mimo to że wszystkie komixxy robi w paint'cie. W pewnym momencie miał wysyp swoich prac, teraz rzadko kiedy doda komixxa ma ich aż 13 stron z czego około 7 z własnym stylem. Ma ponad 100 komixxów i ciągle dodaje.

Wpierdol- Jedna z pierwszych osób na Czatzy. Notorycznie mylona z chłopakiem, z powodu swojego Nicku. Po odejściu Ivo i nagłym ataku trolli derekq podarował jej i Stickowi rolę administratora. Jako administrator chatu sprawuje się bardzo dobrze. Nienawidzi chamstwa. Komixxów nie dodaje gdyż ma usunięte konto z powodu „wulgarnego Nicku” jak to powiedział Dominic777. Ma nowe konto na którym również nie wstawia komixxów, lecz komentuje. Jest również użytkowniczką forum fansitekomixxy, na którym jest aktywna.

StickMans - Był na chacie od jego powstania, jeden z najbardziej aktywnych użytkowników. Po odejściu Ivo została mu przydzielona rola administratora. Jest sprawiedliwym adminem, który stara się rozwiązywać pojawiające się czasem na chacie kłótnie. Pełni funkcję administratora również na KomixxyWiki. Został zbanowany na komixxach za domniemane obrażanie redakcji serwisu. Jest również bardzo aktywny na forum komixxowym, na którym ma już ponad 600 postów.

Kuriozal- Na chatzach teraz widać go rzadko.Bardzo dużo udziela się na komixxach. Jest na na tej stronie od grudnia 2012.Na początku pisał tylko komentarze,teraz ma 12 komixxów na głównej.