FANDOM

Komixxy.pl - strona internetowa, która powstała 23 grudnia 2009 o godzinie 15:58. Serwis ten skupia wiele
Logo komixxy

Logo serwisu komixxy.pl

obrazków i memów, głównie mających rozśmieszyć widza owego serwisu. Komixxy.pl oferują możliwość rozwijania swojego talentu artystycznego, jeśli zostanie się jej użytkownikiem. Jeżeli użytkownicy nie potrafią rysować, czy też tworzyć komputerowych grafik - mają możliwość z skorzystania gotowych szablonów i postaci.

Historia KomixxówEdytuj

Pierwszy komixx został wrzucony 25 stycznia 2010 roku, o godzinie 22:57 przez użytkownika o pseudonimie admin (administrator serwisu). Po tymże wydarzeniu komixxy stopniowo były wrzucane przez wielu artystów, którzy wedle zdania opinii publicznej dbali o dobrą jakość komixxy, tak, aby były śmieszne i ładnie wyglądały. Dzięki temu działaniu serwis komixxy.pl zyskał bardzo dużą popularność w Polsce, "kradnąc" tym samym część sławy serwisowi: demotywatory.pl. Popularność komixxów nie przyniosła raczej pozytywnych skutków. Otóż w lutym 2011 roku na serwis zaczęły przybywać osoby, które tworzyły zwykle komixxy z gotowych szablonów i postaci. Większość użytkowników serwisu komixxy.pl uważała, że owe osoby nie przykładają się do swych komixxów, tworzyły grafiki nie śmieszne i ogólnie jakościowo były słabe. W związku z tym, komixxy.pl zaczął tracić na wartości w Polsce, ponieważ na tak zwaną "główną" - nie trafiały już memy, czy śmieszne komixxy, a takie grafiki, które nie śmieszyły większości użytkowników serwisu i ich widzów. W lutym 2011 roku na komixxy.pl zaczęto w większości tworzyć grafiki, rysunki o problemach występujących w Polsce, o podrożeniu cukru, benzyny i chleba. Dzięki temu serwis zaczął stopniowo podupadać w popularności i opinii, iż jest to wysoki jakościowo serwis. Pogorszyły to pojawiające się w październiku plagiaty z innych stron pokroju: demotywatorów.pl, czy kwejk.pl. W listopadzie zniknęła funkcja słabe, co wywołało na serwisie falę krytyki i negatywnej opinii o serwisie. W grudniu ruszył protest przeciwko tej decyzji, tego samego roku, dnia 24 grudnia późnym wieczorem zostało utworzone forum o nazwie www.protestujemy.fora.pl. Po sylwestrze 2011 roku portal zmienił nazwę na Komixxy - komixxy internetowe i memy.

Linki zewnętrzneEdytuj

http://komixxy.pl/ - oficjalna strona serwisu komixxy.pl.