FANDOM

Najwredniejszy z memów. Jeden z rage komiksów. Wróg Rageman FFFUUU. Używa się go wtedy, gdy wkurzyło się kogoś. Istnieje jego wersja Trollol, która jest jednocześnie Trollem i LOL. Powstał za pomocą filmiku Trolololol.

Historia Edytuj

Pierwszy komiks z Troll Face'em stworzył użytkownik devianArt.com Whynne. Został on wrzucony do sieci 19 września 2008 roku i miał udowadniać bezsensowność trollowania na 4chanie. Przyznano, że jest to tylko podróba innego mema Rape Rodent'a.

Jest to pierwszy komiks z Troll Face'em, ale nie pierwsza rzecz, gdzie pojawił się ten mem (UWAGA! TROCHĘ DRASTYCZNE! OSOBY O SŁABYCH NERWACH, Z PROBLEMAMI Z SERCEM ALBO PO PROSTU CIOTY NIE MUSZĄ CZYTAĆ!). Henry Lee Lucas - sławny amerykański morderca i seryjny pedofil. Ma na swoim koncie 11 udowodnionych zabójstw. Karierę zbrodniczą zaczął od zadźgania nożem swojej matki. Odsiedział za to 15 lat, w tym 4,5 lat w klinice psychiatrycznej.

Kiedy wyszedł na wolność, urządził prawdziwą rzeź. Po aresztowaniu sam przyznał się do 300 zabójstw, ale tylko 213 z nich można było ocenić na bardziej lub mniej prawdopodobne. Do dziś nie wiadomo ile ludzi straciło przez niego życie. Lucas stał się popularny w amerykańskim społeczeństwie, na motywach jego historii nakręcono 3 filmy.

Podczas procesu udowodniono mu 11 gwałtów i zabójstw, za co dostał karę śmierci, ale później zamieniono ją na dożywotnie więzienie. Lucas zmarł za kratami w wieku 64 lat na zawał serca.

Lucas po raz pierwszy narysował Trollface'a na ścianie piwnicy, w której dokonał gwałtu na dziewczynce.

Później ozdobił nim swoją celę.

W jaki sposób Whynne odnalazł rysunek, nie wiem. Jedna wersja mówi, że stało się to podczas wycieczki do miejsca pracy jego ojca (funkcjonariusza jednego z wydziałów policji w Texasie). Według drugiej, Whynne zobaczył Trollface'a na zamkniętych forach internetowych dla zboczeńców, na którym opisywana była postać Henry'ego.
Beznazwy

Troll face

Cool Face Edytuj

Od jego debiutu w 2008 Troll Face często błędnie określany był jako Cool Face, czyli podobny mem, tylko, że zwrócony w lewą stronę i oznaczający co innego. Sam Whynne skomentował to tak

"It's a trollface, not coolface. Eat a dick."

Galeria Edytuj

Trollface sciana
TrollCollface
Coolface

Ciekawostki Edytuj

  • Okrzyk "Trololololololo" został wzięty z piosenki Arkadija Ostrowskiego pt. "Bardzo się cieszę, bo wreszcie wracam do domu". Ze względu na cenzurę panującą z ZSRR Eduard Chil, który to śpiewał nie używać słów i jedyne co było słychać to Trololololo, dlatego Eduard nazywany jest "Mr. Trolololo".